Általános Szerződési Feltételek

1. Szolgáltató adatai

 

Cégnév: Hubertus Agráripari Bt

Székhely: 8713 Kéthely Sáripuszta 0275 hrsz

Szálloda neve: Hubertus Hof Landhotel

Szálloda címe: 8646 Balatonfenyves Nimród utca 4.

Cégjegyzékszám: 14-06-300555

Adószám: 25226407-2-14

EU adószám: HU25226407

 

Unicredit
Bankszámlaszám HUF: 10918001-00000006-16620003  
IBAN: HU04109180010000000616620003, SWIFT: BACXHUHB


Bankszámlaszám EUR: 10918001-00000006-16620010   
IBAN: HU09109180010000000616620010, SWIFT: BACXHUHB


EUR bankszámla Sparkasse Gunzenhausen: D-91705 Gunzenhausen SPK, Postfach 1563.
Kontoinhaber: Hubertus Bt.
IBAN: DE14 7655 1540 0000 7314 30
SWIFT/BIC: BYLADEM1GUN

 

2. Általános szabályok

 

2.1 Jelen „Általános Szerződési Feltételek” tartalmazzák a Szolgáltató szálláshelyeinek, és azok szolgáltatásainak harmadik személyek által történő igénybevételére vonatkozó feltételeket.

 

2.2    Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

 

3. Szerződő fél

 

3.1 A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

 

3.2 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél. A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a megrendelés Szolgáltató általi elfogadása esetén - továbbiakban: Felek.

 

3.3 Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban: Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

 

4. Szerződéses jogviszony

 

4.1 A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. A szobák értékesítése a szabad kapacitások függvényében történik a foglalásokat azok beérkezési sorrendjében igazolja vissza a Szolgáltató.

 

4.2 A Szerződés a Vendég írásban, leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

 

4.3 A szerződés tartalma kiterjed: a szolgáltatás tárgyára, helyére, időtartamára, árára. Tartalmazza továbbá a fizetési, lemondási, módosítási feltételeket.

 

4.4 A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

 

5. Szálloda alapszolgáltatásai

 

5.1 Szállásszolgáltatás

Szállodai elhelyezések típusa:

 

5.1.1 Standard szoba: hálószoba két különálló ággyal 100x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc) rendelkező szoba. A szoba esetenként max. 1 fő számára pótágyazható.  36 m2

 

5.1.2    Standard premium háromágyas szoba: hálószoba két különálló ággyal 100x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc) rendelkező szoba. A zuhanyzós, másfél szobás lakrész egy hálóból és 1 kisebb szobából áll, ahol a fix pótágy található. 45m2

5.1.3 Családi szoba: 2 db kétágyas szoba összekötő ajtóval 4 db különálló ággyal 2 db külön fürdőszobaszoba fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc) összesen 72 m2

 

5.1.4    Családi comfort szoba konyhasarokkal: 2 standard kétágyas szoba közös előtérrel, konyhasarokkal, így ideális választás nagyobb gyermekekkel utazóknak. Teljes alapterülete 70 m².

5.1.5 Lakosztály Nr. 4.: hálószoba két különálló ággyal 100x200cm, fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, kád, wc) rendelkező szoba. Nappali kanapéval 42m2

5.1.6 De Lux Appartman: nappali és hálószoba egy légtérben 200x200cm franciaággyal 2 fő részére, fürdőszoba káddal és zuhanyzóval, mosdó, wc. A szoba maximum további 1 fő részére pótágyazható. 63m2

5.1.7 Family de Lux Appartman: 2 hálószoba két-két különálló ággyal, tágas nappali, a nappaliban kinyitható kanapéággyal, 2 db fürdőszobával fürdőszoba (mosdó, zuhanyzó, wc) 90 m2 nagyságú

5.1.7 A szobák alapfelszereltsége: LED tv, tablet A-Z vendégtájékoztatóval, laptop széf, biztonságos konnektorok, minibár, hajszárító, törölköző, felnőttek számára fürdőköpeny. A szobákban wifi vehető igénybe. Fan Coil Klíma berendezést (friss levegő hűtés) a nyári szezonban biztosítunk. Minden szoba nemdohányzó.

5.1.8    0-6 éves kor között a szálloda térítésmentesen biztosít pótágyat vagy babaágyat és reggelis ellátást a gyermek részére.

 

5.2 Vendéglátás

5.2.1 A szálloda ellátásként svédasztalos reggelit és vacsorát, valamint á la carte ebédet és vacsorát biztosít szállóvendégei számára a megadott nyitvatartási időben. Az étteremből ételt/italt kivinni vagy oda behozni csak az étterem ill. szállodavezető előzetes engedélyével szabad.

5.2.2 Egyedi étkezési igények kielégítésére előzetes egyeztetés alapján van lehetőség

 

 

5.3 Wellness szolgáltatás

5.3.1 A szolgáltatások a fürdő házirendjének betartásával vehetők igénybe. A házirend megtalálható a helyszínen kifüggesztve.

 

5.4 Szabadidős szolgáltatás

5.4.1 A szálloda a vendégek szórakoztatására időszakosan gyermek és felnőtt programokat szervez. A programváltozás jogát a szálloda fenntartja.

5.4.2 A játszószoba, a játszóterek és mindennemű kültéri gyermekjáték használata és a programokon való részvétel saját felelősségre történik.

 

5.5.      Business Center

A szálloda szalonjában megtalálható Business Center ingyenes számítógép használatot, internet és nyomtatási lehetőséget nyújt vendégei részére.

 

6. Árak

 

6.1 A szálloda szobaárai és aktuális csomagajánlatai a honlapon megtekinthetőek és a recepción kifüggesztésre kerülnek.

6.2 Egyéb szolgáltatások árlistái az adott szállodai részlegeken és a honlapon (étterem, wellness) állnak rendelkezésre

6.3 A Hubertus Hof Landhotel a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja, amely során rugalmas kereslet vezérelt árképzést alkalmaz.

6.4 Az árak tartalmazzák az általános forgalmi adó (ÁFA) ajánlattételkor érvényes, törvény által szabályozott mértékét. A Hubertus Hof Landhotel a hatályos adó-törvény (ÁFA) módosulása miatti többletterheket, előzetes értesítés mellett, áthárítja a Szerződő félre.

6.5 Az idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül fizetendő 18 éves kor felett..

6.6 Aktuális kedvezmények, akciók, egyéb ajánlatok a www.hubertushotel.hu oldalon kerülnek meghirdetésre.

 

7. Fizetési feltételek

 

7.1 Az üdülés teljes összegének 30%-át a Szolgáltató által küldött visszaigazolás szerint meghatározott dátumig (a kiküldéstől számított 5 munkanapon belül) kérjük előlegként átutalással vagy SZÉP kártyás átutalással befizetni, és a banki átutalási bizonylat másolatát a Szolgáltató részére elküldeni.

 

7.2 A foglalás a 30% előlegbefizetésével válik véglegessé, melyelőleg lemondás esetén kötbérként is szolgálhat.

 

7.3 A foglalás és fizetési feltételek részleteit minden esetben a visszaigazolás tartalmazza. Speciális ajánlatok esetén a fizetési feltételek változhatnak, melyet az írásban megküldött visszaigazolás tartalmaz.

7.4 Elfogadott fizetőeszközök: Készpénz, átutalás, bankkártya, Széchenyi Pihenő Kártya

7.5 Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet, illetve annak SZÉP kártyáját/hitelkártyáját terheli.

 

7.6 Utazási irodák / Tour operatorok / OTA-k / Együttműködő partnerek esetében a szolgáltatóval kötött szerződés tartalmazza az egyedi fizetési feltételeket.

 

7.7 Ajándékutalvány:

Az ajándékutalvány csak a rajta meghatározott érvényességi időn belül és értékben a szabad kapacitások függvényében használható fel. Az utalvány teljes ellenértéke előre fizetendő. A beváltási időn túl az utalvány érvényességét veszti. 

 

A szálláshely honlapján történő online foglalás esetén a foglalás értékének kiegyenlítése az alábbiakban megjelölt módokon lehetséges:

Online bankkártyás fizetés: OTP SimplePay

Elfogadott bankkártyák: Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron

Online fizetés SZÉP kártyával: OTP Szép Kártya, MBH Szép Kártya, K&H SZÉP Kártya

 

8. Megrendelés módosítása

 

8.1 Már véglegesített és visszaigazolt foglalás más dátumra történő áthelyezésére, létszám és szolgáltatások módosítására szabad kapacitás függvényében térítésmentesen egy alkalommal van lehetőség. Ebben az esetben a véglegesített foglalás 60 napon belül felhasználható egy másik időpontban vagy az előleg értékében utalvány kerül kiállításra.

 

8.2 Már véglegesített és visszaigazolt foglalások módosítására kizárólag írásban van lehetőség.

 

8.3 Módosítás esetén a befizetett előleg kizárólag az adott naptári évben használható fel.

 

8.4 Egyedi és akciós ajánlatok esetében az ajánlatban szereplő módosítási feltételek az irányadóak.

 

9. Lemondási feltételek

 

9.1 A megrendelések lemondását kizárólag írásos formában áll módunkban elfogadni.

 

9.2 A szobafoglalás az első előlegfizetési határidőig stornó költség nélkül lemondható.

 

9.3 Lemondási feltételek egyéni vendégek esetén:

 

            a) Az érkezés előtt 14. napig: lemondható kötbérmentesen

 

            b) Az érkezés előtt 14 napon belül: a kötbér mértéke az előleg mértékével egyezik meg (üdülés teljes összegének 30%-a)

 

9.4 Fizetési és lemondási feltételek csoportos/céges rendezvények esetén:

 

a) szerződéskötéskor, megrendeléskor a megrendelt szolgáltatások 25%-ának megfelelő mértékű  előleg átutalással fizetendő a foglalás biztosítékaként Érkezés előtti 60.napig a lemondás díjmentes

 

b)a rendezvény előtti -60. és 30. nap közötti lemondás esetén a megfizetett előleg mértékével (25%) azonos mértékű kötbér fizetendő

 

c) 30 nappal az érkezés előtt 25%-ának megfelelő mértékű előleg fizetendő

 

d) 30. és 14. nap közötti lemondás esetén 50%

 

e)  az igénybe vett szolgáltatás ellenértékének fennmaradó 50%-os részének megfizetésére utólagosan került sor

 

f) Szolgáltató jogosult a kötbérösszeget a megfizetett előleg összegéből levonni

 

9.5 Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint 18:00 óráig nem érkezik meg, vagy nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a egyéni vendégek esetén 9.3. b) pontban, csoportos foglalás esetén a 9.4.d) pontban meghatározott mértékű lemondási díjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

 

9.6 Egyedi és akciós ajánlatok esetében lemondási feltételek az ajánlatban szereplő feltétek szerint alakulnak a jelen ÁSZF-től eltérően.

 

9.7 A lefoglalt, de a Vendég szállodában való tartózkodása alatt igénybe nem vett, illetve módosított szolgáltatások (szállás, étkezés,kezelések, stb.) pénzbeli visszatérítésére nincs lehetőség.

 

9.8 A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása, csoportos utazás, vagy rendezvények esetén, a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket állapíthat meg.

 

9.9 A Szerződő fél elállásának feltételei a hatályos Kormányrendelet alapján történik (45/2014. (II.26)).

 

10. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

 

10.1 A Vendég a szállodai szobát az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el (Check in), és az utolsó tartózkodási napon délelőtt 11:00 óráig köteles elhagyni (Check out). A Vendég megérkezésekor személyazonosságát a törvényes előírásoknak megfelelően a szoba, családi lakosztály és apartman elfoglalása előtt igazolni köteles.

 

10.1.1 Korai érkezés csak külön kérésre, visszaigazolást követően vehető igénybe amennyiben a kapacitás engedi 8 000 Ft/fő/felnőtt díj felszámolásával.

 

10.1.2 Késői távozás esetén amennyiben kapacitás engedi és egyeztetés történt a recepcióval a vendég 18:00 óráig tartózkodhat a szobában 8 000 Ft/fő/felnőtt díj ellenében, a 18:00 óra utáni távozás esetén 1 teljes napi szobaár fizetendő.

 

10.2 A szálloda fertőző betegségben szenvedő vendégeket nem fogad.

 

10.3 A szállodába való bejelentkezéssel egyidejűleg a Vendég a Hubertus Hof Landhotel Általános Szerződési Feltételeit, valamint a területi házirendeket (wellness részleg, étterem) elfogadja, és köteles betartani.

 

10.4 A tartózkodás során szükséges információk megtalálhatóak a szállodai szobákban elhelyezett tableteken olvasható A-Z vendégtájékoztatóban. Emellett a szálloda recepciója (06:00 -22:00 ig) 16 órán keresztül áll a vendégek rendelkezésére. A recepció nyitvatartási idején kívül ügyeleti időben a portaszolgálat nyújt segítséget.

 

10.5 A vendég hibájából felróható sérülések miatt a szálloda nem vállal felelősséget.

 

10.6 A szándékos rongálás miatt keletkezett költségeket a szálloda a vendégre terhelheti.

 

10.7 A szálloda minden épülete, illetve a wellness részleg külső terei nemdohányzók. Dohányozni kizárólag a kijelölt helyszíneken megengedett.

 

11. Háziállatok

 

11.1 A Szolgáltató szálláshelyére előzetes egyeztetést és visszaigazolást követően háziállat bevihető. Díja az aktuális árlistában szerepel.

 

11.2 A Vendég fokozott felelősséggel tartozik a háziállata kapcsán. A háziállatokat csak is kizárólag pórázon vezethetők.

 

11.3 A háziállatokat tilos bevinni a wellness épületébe és a wellnesshez tartozó zöld területre, napozóteraszra, valamint a gyermek játszótér területére. A kutyaürülék összegyűjtéséről a háziállat gazdájának kell gondoskodnia.

 

11.4 Amennyiben a vendég előzetes bejelentés nélkül háziállatot hoz a szálloda területére, akkor a Szolgáltató 50.000,-Ft extra felár kiszámlázására jogosult.

 

11.5 A szálloda jogosult a háziállat által okozott károk költségének kiszámlázására.

 

12. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

 

12.1 A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra szóló Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, amennyiben:

 

12.1.1 a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

12.1.2 a Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

12.1.3 a Vendég fertőző betegségben szenved.

12.1.4 a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig.

 

12.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis major” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

 

13. Elhelyezési garancia

 

13.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túlfoglalás, ideiglenes üzemeltetési problémák stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

 

13.2. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles:

- a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli.

- térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

-ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez

 

Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

 

14. A vendég betegsége, halála

 

14.1 Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

 

14.2 A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

 

15. A Szerződő fél jogai

 

15.1 A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

 

15.2 A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

 

15.3 A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

 

16. A Szerződő fél kötelezettségei

 

16.1 A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

 

16.2 A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 18 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.

 

16.3 A Vendég saját ételt, illetve italt nem hozhat be a szálloda vendéglátó egységeibe.

 

17. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

 

17.1 A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személyek hibájából vagy háziállatok károkozása miatt elszenved.

 

17.2 A Vendég felelősséggel tartozik az általa okozott kárt a Szolgáltatónak megtéríteni. E felelősség akkor is fennáll, ha a Károsult a kár helyreállítását közvetlenül a Szolgáltatótól igényeli.

 

18. A Szolgáltató jogai

 

Amennyiben a Vendég az igénybe vett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon a személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

 

19. A Szolgáltató kötelezettsége

 

A Szolgáltató köteles:

 

19.1 a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás standard-ek szerint teljesíteni

 

19.2 a vendég írásos panaszát kivizsgálni és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

 

20. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

 

20.1 A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

 

20.2 A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a vendég maga okozta.

 

20.3 A Szolgáltató egyértelmű kiírással kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

 

20.4 A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

 

20.5 Értéktárgyakért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette.

 

20.6 Szolgáltató közösségi tereiben vagy szobáiban hagyott személyes tárgyakért, (ideértve a szobaszéfben elhelyezett értéket, tárgyakat is) a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

20.7 A Szolgáltató parkolójában levő gépjárműben hagyott értéktárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, illetve a parkoló gépjárművekben keletkezett károk keletkezését a Szolgáltató kivizsgálja és amennyiben a kár neki felróható gondatlanságból keletkezett, megtéríti azt.

 

20.8 A kártérítés mértéke felső határa a Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

21. Fogyasztói érdekvédelem, adatvédelem

 

21.1 A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

 

21.2 A Szolgáltató az adatkezeléssel kapcsolatos irányelveit külön Adatvédelmi Szabályzatban foglalja össze, melyet a www.hubertushotel.hu oldalon folyamatosan elérhetővé tesz, és melynek tartalmát magára nézve kötelezőnek ismeri el. Az Adatvédelmi Szabályzat tartalmazza az egyes adatkezelésekre vonatkozó tájékoztatókat is.

 

21.3. A szolgáltató szolgáltatási tevékenysége felett [V1] Balatonfenyves község jegyzője ill. a  Somogy Megyei Fogyasztóvédelmi Felügyelőség gyakorol szakmai felügyeleti jogokat.

22. Vis major

Azon ok vagy körülmény (például; háború, tűz, árvíz, időjárás béli viszontagság, áramhiány, sztrájk, vírusintézkedések bekövetkezése), amely felett a fél nem bír ellenőrzéssel (vis major), bármely felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességeik teljesítési alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek, hogy ezen okok és körülmények bekövetkeztének lehetőségét a lehető legalacsonyabb szintre szorítsák, és az ezáltal okozott kárt vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

23. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

 

A Szolgáltató és a Szerződő fél közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadóak. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes.

 

Balatonfenyves 2025